Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Begagnade reservdelar


lalito

Rekommendera Poster

hej

 

Jag undrar om det finns nåt ställe där man kan köpa begagnade reservdelar till laptops..

Det är så att jag behöver gamla minne , tangent till laptop.

 

Nåt tips

 

 

 

 

I´ve living a lie

there´s nothing inside

 

/lalito

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar om det finns nåt ställe där man kan köpa begagnade reservdelar till laptops..

Det finns kanske någonting i din närhet som säljer sådant, jag har en liten butik i min närhet som säljer begagnade datorer, både stationära och bärbara med tillbehör, hur det är på nätet, vet jag inte har aldrig kollat riktigt, men det borde ju gå att göra en googling på det?

 

Har du försökt att googla?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...

Det finns kanske någonting i din närhet som säljer sådant, jag har en liten butik i min närhet som säljer begagnade datorer, både stationära och bärbara med tillbehör, hur det är på nätet, vet jag inte har aldrig kollat riktigt, men det borde ju gå att göra en googling på det?

 

Har du försökt att googla?

 

Jag har kollat lite på google, men inte lyckas hitta nåt än,,har du adressen till butikens websidan eller tel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kollat lite på google, men inte lyckas hitta nåt än,,har du adressen till butikens websidan eller tel.

 

Om du menar webbadress till "min" butik, så har jag inte det, och dom säljer inga reservdelar, det är mest "gammalt" från företag dom köper upp och får igång, säljer sedan ut detta för en "billig" penning, man får inte ha så höga krav på dessa prylar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej

 

Jag undrar om det finns nåt ställe där man kan köpa begagnade reservdelar till laptops..

Det är så att jag behöver gamla minne , tangent till laptop.

 

Nåt tips

 

 

 

 

I´ve living a lie

there´s nothing inside

 

/lalito

Traderas auktions sajt har väll en del beg. dator prylar.

Sedan säljs det väll även på blocket.

Annars så får man nog kolla med sin lokala datorhandlare om de har något tipps.

 

Google är bra till mycket, men idetta fallet är jag nog tveksam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...