Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Allt är raderat!!!


ngli

Rekommendera Poster

Hejsan!

Jag min klantskalle körde en återställning av systemet från hårddisken! Jag levde i tron att man bara "reparerade" operativsystemet och inte att hela djäkla datorn skulle rensas! Nu är ALLT borta. Program, foton, officepaketet...Finns det någon räddning???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Är du säker på att du körde Windows egen systemåterställning?

 

...datortillverkarna kan nämligen också ha sin systemåterställning. Den återställningen tar kanske med sig mer.

 

Det du beskriver har inte jag råkat ut för när jag kört Windows systemåterställning.

 

Finns det någon räddning???

 

Installera om programmen helt enkelt. Resten har du väl backup på?

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du INTE har en backupp på dina filer och vill ha tillbaka dessa finns det "räddningsprogram"

 

Oftast brukar man kunna få tillbaka mycket av sina filer, men ju mer filer som skrivits över desto mindre ökar den chansen så se till att INTE använda dator iöverhuvudtaget tills du "räddat" dina filer.

 

Använd en annan dator, installera ett "räddningsprogram" flytta över hårdisken me de viktiga filerna och försök rädda dessa. Spar de "räddade" filerna på en ANNAN hårdisk än den de kom ifrån.

 

Kanske detta prgram fungerar: http://mikrodatorn.idg.se/2.1030/1.72853

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nog just datorns återställningsprogram. Det jag inte har backup på är tre månaders fotografier!!! Det är det värsta!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...