Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Bokmärken i Firefox


habbeli

Rekommendera Poster

Jag har lagt in iconen för bokmärken i verktygsfältet så det blir nästan som i IE8 och så långt allt väl, men när jag klickar på ett bokmärke och öppnar den nya sidan så står bokmärkeslistan kvar, i IE8 så stängs den ju i samma ögonblick som den nyvalda webbsidan öppnas, kan man göra nåt så den stängs automatiskt i Firefox också?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo mycket verkar gå att ställa in där men hur gör man när det gäller mitt problem tro?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vill du inte välja från Bokmärkesmenyn?

Man kan också lägga de vanligaste bokmärkena direkt i Bokmärkesfältet.

Fattar jag det rätt som att du klickar på "bok" och då får upp ett sidofält till vänster med alla dina bokmärken?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 veckor senare...

Jo du har fattat aldeles rätt Cecilia, bara det att jag vill ha samma funktion (att bokmärkena försvinner själv när jag klickar på något av dom) när jag använder iconen i verktygsfältet. Nåja, det är inte hela världen om jag inte får till det så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har också Firefox, men min fråga är:

 

Bokmärkena sparas väl i någon mapp. Vad heter denna mapp och var finns den? Det kunde vara bra att ha en förteckning över vilka bokmärken man har om det skulle bli nån krasch.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också Firefox, men min fråga är:

 

Bokmärkena sparas väl i någon mapp. Vad heter denna mapp och var finns den? Det kunde vara bra att ha en förteckning över vilka bokmärken man har om det skulle bli nån krasch.

 

om du oroar dig för krach, använd då MozBackup, http://mozbackup.jasnapaka.com/

 

Eller exportera själv från FF.

 

Exakt vilken fil det är vette tusan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...