Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fel på Indexsidan


Laso

Rekommendera Poster

Just nu så är det "tomt" på Indexsidan...

har varit så någon timme, men senaste inlägg fungerar...

 

 

 

 

[bild bifogad 2009-12-28 16:57:23 av //gästen]

1177986_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Jag har inte samma problem. Använder FF och kör ReloadEvery som uppdaterar sidan en gång i minuten sedan ett par timmar tillbaka.

 

Du har inget tillägg installerat som ställer till det?

Räcker om du inaktiverar tilläggen och provar att köra utan. Ett efter ett, eller allihop och aktiverar ett i taget tills du kommer på boven i dramat.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte sett några problem med detta.

Dock så kan jag inte se kanalerna i vänstermenyn

 

Dessutom fick jag tidigare idag ett databas-fel när jag skulle in på eforum.

 

/Cluster

----------------------------------------------

Any fool can use a computer. Many do.

-----[ http://eforum.kicks-ass.net ]------

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har inget tillägg installerat som ställer till det?

Då borde felet kanske kommit tidigare, nu kom det bara sådär, har fortfarande samma fel, fast jag tömmer cache och bootar om webbläsare osv.

Men kör jag via Senaste Inlägg, så går det att titta.

Men IE fungerar som den ska, får väl köra med den ikväll, och hoppas på att det ordnar sig tills i morgon igen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade felet nu, när du skriver att du inte kunde se kanalerna i vänstermenyn, så kollade jag där också, såg bara ett - tecken där, tryckte på detta - och då minsann, så kom ju + istället och Index kom tillbaka.

Men kanalerna är alltså väck för tillfället.

 

Måste ha blivit fel på databaserna, och i samband med detta, så har det blivit på detta sätt.

 

Vi får hoppas på att Pontus eller någon av hans hejdukar läser detta, så får dom fixa till detta så fort som möjligt.

 

[inlägget ändrat 2009-12-28 21:50:40 av //gästen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Jag sitter och testar nu, men jag lyckas inte återskapa alla felen ni beskriver. Jag hittar två saker som inte funkar: kanallistan i vänstermenyn, samt kanallistan på den här sidan: //eforum.idg.se/oversikt_kanaler.asp

 

Är det några andra fel just nu?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag trycker på Senaste trådarna på //eforum.idg.se/ så får jag inte upp några inlägg i Firefox men det går bra i Opera.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan inte bekräfta. Senaste trådar/senaste inlägg fungerar utan problem för mig med FF.

 

Är det en server som strular för en del eller?

 

Översikten som Pontus länkat till fungerar dock inte men den använder jag aldrig heller.

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

[inlägget ändrat 2009-12-29 14:17:03 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Konstigt, det felet ser jag inte alls. Och extra märkligt att det bara är problem i vissa webbläsare. Testat att rensa cookies, logga ut och logga in igen?

 

Jag har anmält felen till driften. Lite osäker på hur deras bemanning ser ut i mellandagarna så därför vet jag heller inte hur snabbt de hinner titta på det. Men jag återkommer när jag har mer information.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sak här och senaste trådarna utan att jag har gjort något så jag gissar att driften var snabba :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Japp, min kollega Daniel har startat om servrarna och det verkar ha hjälpt. Säg till om ni fortfarande upplever problem nånstans!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...