Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Har någon annan köpt hos Gdata?


masa77

Rekommendera Poster

Hej!

 

Efter att ha läst oberoende tester så fann jag att Gdata var ett mycket bra antivirusprogram varför jag besökte deras sida. Denna söndag, 09-12-20, hade de dessutom ett extra bra erbjudande. man betalade för 12 månader men fick i stället 24 månader för samma pris varför jag köpte det. Men sedan började problemen. Det visade sig att jag trots erbjudandet ändå bara fick 12 månader varför jag utnyttjade min ångerrätt. men problemen var inte slut här. Jag har inte hört något från dem som bekräftar vari sig att de mottagit mitt email eller när jag får tillbaka pengarna. Utifrån detta så undrar jag dels om någon annan har råkat ut för samma sak som jag samt vilket antivirusprogram/programpaket ni skulle rekommendera mig att köpa. Jag har läst många oberoende tester men alla program har sina för respektive nackdelar tex ett program kan vara bra på att hitta maskar men sämre på att ta bort dem medans ett annat kanske inte hittaralla men tar å andra sidan bort alla de hittar. För att avsluta allt ihop så kan jag konstaera att jag känner mig grundlurad av Gdata, hoppas att ingen annan har råkat ut för detta.

 

 

/masa77

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att avsluta allt ihop så kan jag konstaera att jag känner mig grundlurad av Gdata,

Om du inte vill låta som en rättshaverist så får du faktiskt posta en länk till det erbjudande som du påstår dig fått.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...