Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
vogon_jeltz

Telia bredbands-TV

Rekommendera Poster

Telia har skickat ut en dåligt testad uppdatering till digital-TV-boxarna som inneburit att boxarna hos ett mycket stort antal kunderna slutat fungera. Efter att ha suttit i telefonkö i ca 2 timmar fick jag beskedet att det bara var att vänta tills en ny uppdatering kommer, förmodligen i morgon.

 

Ingen information om detta fanns att hitta på Telias hemsida (som förövrigt knappt går att komma in på för tillfället), det går inte heller att söka på mitt telefonnummer på deras driftstörningssida (där det inte heller står något om felet), bara att jag måste ringa 90200 istället.

 

Uselt hanterat av Telia, varför inte informera kunderna om detta?

 

// Peter

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu



×
×
  • Skapa nytt...