Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Telia bredbands-TV


vogon_jeltz

Rekommendera Poster

Telia har skickat ut en dåligt testad uppdatering till digital-TV-boxarna som inneburit att boxarna hos ett mycket stort antal kunderna slutat fungera. Efter att ha suttit i telefonkö i ca 2 timmar fick jag beskedet att det bara var att vänta tills en ny uppdatering kommer, förmodligen i morgon.

 

Ingen information om detta fanns att hitta på Telias hemsida (som förövrigt knappt går att komma in på för tillfället), det går inte heller att söka på mitt telefonnummer på deras driftstörningssida (där det inte heller står något om felet), bara att jag måste ringa 90200 istället.

 

Uselt hanterat av Telia, varför inte informera kunderna om detta?

 

// Peter

 

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...