Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

sms via nätet?


alexss

Rekommendera Poster

Hej!Det fanns för något år sen möjlighet att regga sig på en sajt och sen kunde man skicka sms med "valfritt" mobil-nummer som avsändare.Jag var själv reggad där men jag har totalt glömt bort adressen.

 

Exempel:Kalle och Pelle är kompisar.Plötsligt får kalle ett sms från pelle.Men egentligen är det jag som skickat det till kalle och använt pelles mobilnummer.Jag hade mkt kul på den tiden och jag vill dit igen.Hjälp!

 

Jag har googlat och reggat mig flera ggr för att hitta rätt sajt,men jag hittar den inte.Kanske den lagt ner.

 

Någon som kan hjälpa mig?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle nog kunna gå från gratissms.se men jag tror att ett sms kommer att skickas till mobilen som blivit reggad där man ska bekräfta att det verkligen är det mobilnumret...men om du på nåt sätt kan få tag på mobilen i ett par minuter så ska du väl kunna lyckas :P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för svaret,men det går nog inte.Jag hade velat hitta den sajten jag var reggad på,men jag vet inte vad som skett med den.

Jag har inte tillgång till de mobiler jag vill skoja med.

 

gratissms.se skriver:

"Du kan själv ändra det mobilnummer som är knutet till ditt konto.För att undvika missbruk så går det bara att ändra sitt mobilnummer en gång per månad.".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...