Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ooops....


QuiLand!718

Rekommendera Poster

"Ok...alla ni som häcklar vissa kända, och betydligt bättre, OS när lanseringar skjuts upp pga förseningar. Vad är det som händer med ert eget lills skötebarn?"

 

Inga vettiga open-sourcare har någonsin häcklat ex. MS för att dom släpper något för sent, det är betydligt allvarligare när mjukvara(ex. grafikkorts drivisar, många spel eller varför inte Mac OS 9) släpps alldeles för tidigt, till användarnas förtret. Jag väntar gärna på 2.4-kerneln, bara den fungerar på det sätt den är tänkt. I nuläget är 2.2-kerneln, och tom. 2.0, fullt användbar till det jag väntar mig av den. No hype ;-)

 

/PaleRider

 

 

 

*bloody.devil@penguigon*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men till skillnad från MS/Apple så kan i.a.f. vem som helst få köra förhandsversionerna helt gratis.

 

/per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Men till skillnad från MS/Apple så kan i.a.f. vem som helst få köra förhandsversionerna helt gratis."

 

Där sa du ett sant ord. Inga "hemliga" buggar som dyker upp efter lanseringen mao., dvs lanseringen dröjer så länge man fortfarande hittar buggar ,) Mac ska vi inte prata om, dom vill "leka" open-source och släpper oxå förhandsversioner - som kostar pengar, då talar vi inte självkostnadspris...:7

 

/PaleRider

 

 

 

*bloody.devil@penguigon*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...