Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Märkligt problem (Tangentbord?)


laetitia

Rekommendera Poster

Jag försöker boka ett hotellrum online. Siten är http://www.beachcomberboracay.com/

 

Under "Reservations" får man sen välja rum och datum. Därefter ska man fylla i sina uppgifter.

 

I ett av fälten ska man fylla i sin emailadress. Och i fältet under göra det igen. Första rutan går bra, men när man upprepa proceduren går det inte att trycka ned "Alt Gr" utan att all text försvinner.

 

Jag har provat på tre olika datorer och med både Vista och XP. På hotellet säger dom att det fungerar när dom prövar.

 

Jag gissar att det beror på att vi har olika tangentbord, men märkligt är då att det fungerar att skriva in emailadressen första gången, men inte andra. Borde väl inte fungera alls?

 

Nån som har nån lösning på problemet. Eller kanske vet var man kan hitta ett tangenbord där man inte behöver använda Alt GR för att skriva @. Bor i stockholm.

 

Mkt tacksam för Tips på detta märkliga problem!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du prövat med att kopiera @ och klistra in? Ofta så går det ju t o m att klistra in hela mejladressen.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Googlade runt och till slut hittade jag nåt som funkade kombinationen Alt + 064 gav ett @ :-). Klistra funkar inte. Tack i alla fall!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...