Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hjälp mig, snälla


lallaballa1

Rekommendera Poster

jag har idag Eudora som mailprogram men den har börjat krångla. Många mail jag får klarar den inte av att få in å,ä ö så det blir en massa tecken istället. Så har det inte varit förut.

 

Någon som har haft samma problem? Jag får väl annars byta mailprogram men till vad? Vi har redan en som använder Windows mail på datorn och man kan väl inte ha två olika.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ouggh, Eudora? Lever det programmet än? Testa fria Thunderbird, fungerar bättre än jag minns Eudora gjorde fast det var ju några år sedan (sju år sedan kanske) som jag gav upp det programmet.

 

Om ni har olika konton på datorn, olika login, kan ni även ha helt skilda konton i valfritt e-postprogram. Dvs båda kan använda Live mail, eller Thunderbird, utan att se den andres e-post. Likaså för alla andra program.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan du svara på hur man får bort frågan i thunderbird inget ämne när man skickar ett mail och man inte vill skriva nåt på ämnesraden. jag vill inte ha den frågan hela tiden.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...