Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ny sajt för frilansande programmerare


Thoeri

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag såg att en helt ny sajt för frilansare har startat, där det är gratis att vara medlem :thumbsup:. Programmering var en av de stora kategorierna. Beställare kan lägga ut uppdrag som sen frilansarna kan lämna anbud på. Jag har registrerat mig som programmerare nu! Det fanns inga uppdrag ännu och det tar säkert några månader innan sajten börjar rulla på men det är väl lika bra att registrera sig med en gång. Det kostar ju ändå inget.

 

Här är adressen:

www.frilansonline.se

 

Hälsningar,

Thoeri

 

[inlägget ändrat 2009-10-15 12:20:32 av Thoeri]

 

Länk editerad av moderator

 

[inlägget ändrat 2009-10-16 18:43:00 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
gelki skrev:

ja... moderator kanske vaknar till och se detta som en reklam?

är inte detta föbjudet här?

 

Var hittar du något som säger att det här är reklam som trådskaparen själv tjänar pengar på?

 

http://www.eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

...som den här regeln gör gällande:

 

5. Gör inte reklam. Visst får du skryta med dina kunskaper och briljera med dina djupsinnigheter men det är en helt annan sak än att uppenbart marknadsföra produkter och tjänster som du själv säljer. Företräder du dock en tjänst/produkt som en användare har efterfrågat så är det tillåtet att berätta om den.

 

Personligen ser jag det som ett surftips för programmerare.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>...en av Eforums moderatorer|

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vill verkligen inte rota i detta men jag tycker iallafall att det är märkligt för att följande finns som bevis. Jag ber om ursäkt Thomas!

 

på sidan: www.frilansonline.se/community/space.php?uid=31279

Längst ner finns text som "Copyright © 2006-2009 Rebely Media Production "

titta sedan på vem är de?

jo den länken går vidare till: www.rebely.se/

och vem är det som äger Rebely Media Production ?

www.ratsit.se/660329YGML00001

Styrelse: Eriksson, Thomas Lars-Åke (XXXXXX-XXXX), Innehavare

 

idg namn betyder: "Thoeri" Thomas eriksson.

Som sagt jag ber hemskt så mycket om ursäkt thomas.

 

Länkar och födelsedata redigerade av moderator

 

[inlägget ändrat 2009-10-16 18:44:28 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker inte att det är helt fastställt att det rör sig om reklam eller brott mot eforums regler. Dock ber jag Thoeri och alla andra att i fortsättningen se till att följa dem.

 

Oavsett hur det ligger till med det så har jag redigerat länkarna så att de ej är klickbara.

 

Om man vill att moderator skall titta närmare på ett inlägg så kan man trycka på moderatorknappen i det aktuella inlägget. Man bör även vara försiktig med att publicera allt för mycket personlig information om sig själv eller andra.

 

Eftersom jag har svårt att se att det kan tillföras speciellt mycket i denna tråd så kommer jag att låsa densamma. Ev. synpunkter på detta kan anmälas genom att klicka på nämnd moderatorknapp i detta inlägg för att kontakta mig.

 

/Cluster

Moderator för Surftips

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...