Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Media Player (problem med utseende)


Andreas H.

Rekommendera Poster

Tjena allihop! Kommer bara hit när jag har problem vilket är lite dålig stil ;) men i alla fall, till problemet.

 

För ett tag sedan (omkring en vecka) så trippade Windows Media Player till. I bilbioteket (där alla låtar, album osv visas) så hade jag alla album på en rad efter varandra (omkring fem album per rad, bokstavsordning). Sedan hände något, jag vet faktiskt inte vad, men så ändrades plötsligt hela biblioteket. Ist'llet för att vara som det brukade, så listades alla album i en lång lista i bokstavsordning ungefär såhär:

 

A

--------

<Album här>

 

B

----------

<Album här osv>

 

Det närmaste jag kan komma att beskriva det här är att det liknar Gruppera funktionen man kan använda i mappar.

 

Vad är då det stora problemet? Jo, jag kan inte ändra tillbaka listan till hur den var förut. Visningsalternativ hjälper inte, själva ABC listan behålls ändå, och jag vet inte mer som jag kan högerklicka för att se alternativ på :( Är det här universellt för alla eller har bara min Media Player slutligen ballat ut?

 

 

Edit: Oj, postade i fel forum. Tack för flytten:D

[inlägget ändrat 2009-09-13 20:42:28 av Andreas H.]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eeeh, jaha... ja, det löste ingenting precis. Nu är det ju en lång lista precis som det alltid har varit på Låtar....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...