Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

hjälp mej!


kevinforss

Rekommendera Poster

Hejsan fragbite.. jag behöver verkligen hjälp!

 

jag omformaterade min nya laptop från windows vista till windows xp, och såklart så finns det inga drivrutiner kvar då,

jag har sökt som en galning på hela jävla internet, hittar inte drivrutinerna någonstans, har kollat på compaqs hemsida, hps hemsida, google, överallt! och jag fick inte med någon skiva med drivrutiner när jag köpte datorn på netonnet. Och det löns inte att ladda hem några program som söker efter drivrutiner eftersom jag inte har några drivrutiner på min dator och därför kmr jag inte ut på internet, sitter på min brors dator och skriver detta. Och jag kan inte instalera vista igen eftersom att jag inte har någon skiva till windows vista för att vista för förinstalerat på min dator när jag fick den. Så nu till frågan.. hur ska jag göra för att kunna få hem drivrutiner till datorn...?

 

lite fakta om datorn

 

Compaq CQ60-310EO

AMD Sempron™ SI-42

moderkortet heter Wistron 303c

 

snälla hjälp mej!...

 

bjuder på stavfel =P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och det löns inte att ladda hem några program som söker efter drivrutiner eftersom jag inte har några drivrutiner på min dator och därför kmr jag inte ut på internet

Du kommer ju ut på internet med brorsans datpr. Varför inte bara ladda hem från den och föra över till laptopen med en usb-sticka eller usb-hårddisk?

 

Hittade iallafall ett par drivers till din modell

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=en&dlc=en&cc=uk&lang=en&product=3927348

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej kevinforss!

 

När du registrerade dig för några dagar sedan, så förutsätter jag att du läste igenom Eforums regler, där det bland annat står att vi inte tillåter s.k Korspostningar = Starta flera olika trådar med samma innehåll, tyvärr har du ändå precis gjort detta.

 

Men en gång att göra fel, betyder ju inte att det behöver upprepas, så vi har överseende med detta, denna gång.

Föreslår därför att du fortsätter i din första tråd du började med, där du också fått flera svar.

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1156766

 

Låser därför denna tråd och hänvisar till din första tråd.

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1156766

 

 

 

//gästen - Moderator för Bärbara datorer

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...