Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

64bits Vista MOVIE MAKER


HUP151

Rekommendera Poster

noterar att jag inte får svar angående flera frågor jag stältl angående min nya Vista men det är ju förståss semestertider och kanske frågorna varit för "enkla". i Vistas Movie Maker hittar jag inte igen "kameran" för snap shots" som var bra att ha men det går ju bra med Mediaspelaren Classic och t ex Avs4you men ändock. när jag sparade filmfil i XP visade MovieMaker hur stor den färdiga filen beräknades bli men den funktionen ser jag inte i Vistan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

noterar att jag inte får svar angående flera frågor jag stältl angående min nya Vista men det är ju förståss semestertider och kanske frågorna varit för "enkla".
Jag kollade igenom dina tidigare trådar och tyckte det verkade som att någon hade svarat på alla frågor utom en som gällde XP. Jag tror inte att orsaken till att frågor inte besvaras inte är att de är för enkla utan att ingen av de som brukar besöka Eforum vet svaret.

 

MovieMaker vet jag inget om.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enkla frågor eller svårare frågor, dom flesta frågor här på Eforum brukar få svar, men visst finns det frågor som tyvärr inte får svar, eller får svar efter en längre tid, orsaken är nog väldigt olika.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...