Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag har inte tid längre!!!


Henkuttt

Rekommendera Poster

Jag har kommit till en punkt då jag insett att jag inte är skapad av moder jord för att programmera.

 

Dels så ligger jag efter med nya tekniker och programmeringsspråk, och dessutom har jag aldrig haft någon vettig struktur på mitt programmerande.

 

Jag kan en hel del om ASP. Men nu när ASP.net har kommit så känner jag mig så dålig, och har inte tid att lära mig allt för mycket mer.

 

Det jag nu söker är någon pålitlig prisvärd programmerare som kan göra mina saker åt mig. Jag har tittat på diverse sidor där indier erbjuder sig sina tjänster, men jag vågar inte lägga ut något projekt där, eftersom jag inte vet vad jag ger mig in på. Jag vill ju helst lära känna personen, så jag kan prata med denne.

 

Därför ställer jag nu frågan rakt ut här på forumet. Vem kan hjälpa mig? Har ni några otroligt prisvärda alternativ ni använder er av när tiden inte räcker till?

 

Jag har inga som helst problem med att personen i fråga inte kommer från Sverige. Det viktigaste är att vi förstår varandra.

 

Tråden flyttad från PHP av moderator

 

 

[inlägget ändrat 2009-08-10 08:23:10 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Söker du en (1) programmerare till ett privat projekt? Är det ett webbprojekt? Jag kanske skulle kunna ställa upp om det är det du söker. Kan du berätta lite mer om projeketet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grejen är att det inte är något särskilt projekt just nu för stunden. Det är grejer som kommer upp hela tiden. Har precis avslutat en hemsida för mitt egna företag - och det tog en enorm tid för mig - men blev otroligt bra.

 

Nu här näst, så håller jag på och gör ett enklare faktureringssystem. Inget komplicerat, men det tar ganska lång tid för mig att bara fixa så att den räknar ut moms med diverse avrundningar rätt.

 

Jag vill kunna skissa upp hur sidorna ska se ut i Photoshop eller liknande och sen visa grafiskt hur jag vill att mina funktioner ska vara och sen kunna be någon göra detta.

 

Viktigast av allt. Det får inte vara någon tim-penning involverad. För jag har inte råd med det, utan vill få ett fast pris på allt....

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha jag förstår. Jag har inte så mycket erfarenhet av .net utan mer php för webbprojekt. Dock så skulle jag kunna sätta mig in det på bekostnad av lite extra tid. Jag har i vilket fall bra koll på programmering som teknik!

 

Jag ska iaf titta närmare på .net och kan höra av mig här om jag tycker att jag kan erbjuda..

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...