Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Låten har förkortats


Trevs

Rekommendera Poster

Höll på med ett projekt på Audacity (ett hyfsat gratisprogram), när jag var färdig så exporterade jag låten i mp3 format och allt funkade perfekt. För en stund sedan gick min dator sönder, men jag kunde rädda bla låten. Nu när jag skulle fortsätta så har mp3 låten förkortats från 3.18 minuter till 8 sekunder. Den är sjukt viktig, och jag behöver den till lördag. Snälla, är det någon som vet vad jag kan göra?

 

När jag öppnar den i winamp så visar den att låten är 3.18 minuter, men stannar efter 8 sekunder. I Audacity visar den att den bara finns ljudspår fram till 8 sekunder. Vad har hänt liksom?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas Tydal

Det låter tyvärr som att bara 8 sekunder av låten räddades... Genom att kolla filstorleken så får du reda på om det är så. En tre minuter lång låt borde vara minst 3 megabyte...

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, jag förstod nästan det, men med snillena på denna sida är inget problem omöjligt ;)

Hur som helst, låten är på 2,83 mb, så det är ju nästan så stor som den ska va.

 

Låten var ett projekt till mitt bröllop på lördag, en egen version av den klassiska Evolution of Dance Wedding, men men, det får väl blir en vanlig brudvals då! :P

 

Tack!

 

Mvh/ Mattias

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...