Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hur gör man...?


smul

Rekommendera Poster

Hej, har en kort fråga, hur blir man sådan där moderator här på forumet, verkar kul, är det svårt, måste man göra något prov eller så?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Du blir invald som moderator kort och gott.

 

För min del gjorde jag ingenting alls. En dag fick jag en förfrågan om jag ville vara moderator härinne. Då hade jag dessförinnan varit väldigt aktiv härinne och är så även nu, lite till och från.

 

Kravet är att du ska vara aktiv härinne. Sedan att du ska föregå med gott exempel. Att du uppför dig och inte går till personliga attacker i trådarna härinne.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, då är det bara att gneta på och och hoppas framöver, trodde man var tvungen att avlägga något prov eller så?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Bigfooth skrev:

Okej, då är det bara att gneta på och och hoppas framöver, trodde man var tvungen att avlägga något prov eller så?

 

Nädå, det är inget prov du behöver göra.

 

Blir du väl invald som moderator så ska du vara aktiv, och inte rätt som det bara ge upp Eforum. Du får ta ansvar för egna forum härinne. Är det trådar och sådant som måste åtgärdas så är det ditt ansvar att det sköts.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

samt, det ska finnas ett behov av nya moderatorer.

 

Idag ganska bra balans och omsättningen är ganska liten.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...