Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Etablering utomlands, för t.ex IT konsulter


myCompany

Rekommendera Poster

Hej alla!

Jag httade detta eminenta forum av en slump på nätet och tänkte att jag skulle skriven en rad här, eller två.

 

[reklam och marknadsföring samt länk borttagen av moderator]

 

Tack för ordet!

Mvh Bengt/[bolagsnamn borttaget av moderator]

 

[inlägget ändrat 2009-06-04 19:51:17 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bengt, vänligen efterfölj de regler som du accepterade när du blev medlem här på eforum.

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

Jag har redigerat bort större delen av ditt inlägg då jag anser att det bryter mot reglerna om reklam, punkt 5 på länken ovan.

Jag har dessutom flyttat tråden från ekonomi till Karriär & Utbildning.

 

/Cluster

Moderator för Ekonomi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Cluster.

 

Då ber jag om ursäkt!

Jag skrev mitt inlägg då vi senaste tiden har haft en stark tillströmming och förfrågan av våra tjänster om bolagsetableringar i Estland, särskilt från personer verksamma i IT sektorn.

 

Jag förstår att inlägget jag skrev är reklam för oss, men också kan vara upplysande information för personer som läser och skriver på detta forum och är verksamma i IT sektorn.

Mvh

Bengt/myCompany

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni har så stark tillströmming [sic!] och förfrågan av era tjänster att du känner att du måste skriva ett inlägg på eforum så var det förvånansvärt "säljigt". Dvs. jag ser inget annat syfte med ditt första, eller för den delen ditt andra, inlägg än att (ytterligare) marknadsföra era tjänster.

 

Eforum finns till för att ställa frågor och ge svar samt föra olika diskussioner, inte för att marknadsföra sig, sina tjänster eller webbplatser.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag förstår att inlägget jag skrev är reklam för oss, men också kan vara upplysande information för personer som läser och skriver på detta forum och är verksamma i IT sektorn.

Men räknas ändå som reklam enligt Eforums regler, precis som Cluster säger i sitt inlägg.

 

 

//gästen - Moderator för Karriär & Utbildning

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...