Just nu i M3-nätverket
Jump to content

hjälp med excel-fråga mot betalning

Hock

Recommended Posts

Hej!

hjälp med en skoluppgift, på grundniivå. För en excel-kunnig person är det max en timmasjobb. har tre andra prov fram till den 5:e juni, vilket gör att jag inte hinner och den ska vara klar inom några dagar.

Skulle uppskatta om jag fick hjälp med detta, mot betalning självklart:) ni kan även maila mig på qalaniskeli@live.se.

Skoluppgift? mmh, det klassas som fusk att ta hjälp av andra....

Hinner du inte? Eller är det lite svårt så att det tar för lång tid? Fråga här om det är några detaljer du behöver hjälp med, hela uppgiften nja. Lite pengar vore inte fel men inte rätt mot dig.

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

det är inte orättvis mot mig om du tar betalt men det blir orättvist om arbetet inte lämnas in. uppgiften är inte mer än 2% av kursen men läraren är snart pensionär och gammaldags av sig och säger att rätt ska vara rätt och behöller nu poängen för hela kursen trots att en skriftlig tenta och tre andra stora inlämningsuppgifter har gjorts. Och de poängen behöver ja för att ja ska kunna ta ut mitt examen nu annars måste vänta till nästa termin, vilket är orättvist mot mig nu?

Om du kan snälla, ja ber dig, hjälp!

... skicka det till mig och jag kan hjälpa.... men inte lösa hela, det lovar jag inte. Men ta en titt på det kan jag.

Epost i profilen.

/T

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

Tack Monshi. uppskattar verkligen din hjälp, kolla hur långt du kan hjälpa mig, mer info om uppgiften skrev ja i mailet via hotmail.

glöm inte ditt kontonummer eller ge mig ditt telefonnummer så ringer ja dig, alternativt ring mig, skickar mitt nummer via mail.

Ha det bra

hallå där!

skulle du kunna kolla upp din mail snabbt, verkar ha blivit fel i beräkningar

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...