Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Avinstallera MS Office

Deestyle

Recommended Posts

Hej!

Jag har försökt ta bort Microsoft Office 97 från min dator men den vägrar. När jag klickar på avistallera (i Kontrollpanelen) så vill den att jag stoppar i cd:n. Jag gör det men sen händer inget.

Hur avinstallerar jag programmet på annat sätt eller manuelt? Jag har Win Vista.

Hej, jag körede Revo och trodde att MS Office hade försvunnit men den finns kvar. Gick till Revo igen för att göra om avinstallationen men MS Office finns inte kvar där.

Ja, Word finns i startmenyn bland program. Öppnade det och det dök upp några meddelanden där det stod att en del filer saknas men sen öppnades Word och funkar som vanligt. Om jag går till Revo så finns inte MS Office kvar där längre. Skumt!

Hej! Ja det låter skumt,har du möjlighet att installera om Officepaketet för att sen avinstallera det igen för det verkar fattas en del som gör att hela paketet inte följer med när du avinstallerar!?

Mvh Laston

Har försökt installera om paketet men när jag stoppat i cd:n och klickat på installera så händer det inget sen. Installationen står bara still.

Har inte testat jaktläge i Revo men ska göra det. Om den nu hittat MS Office.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...