Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Summerad statistik för eforum


Anjuna Moon

Rekommendera Poster

Anjuna Moon

Hej Pontus. Skulle du kunna posta aktuell summerad statistik för eforum, såsom totalt antal inlägg och antal medlemmar?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visserligen är jag inte Pontus ;) men just det du frågar efter kan jag få fram.

 

Antalet inlägg som har gjorts är 1032708 stycken.

Antalet medlemmar är 68013 stycken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Ok, tack Cecilia! Om man skall lita på Big Boards statistik (där Eforum inte finns med) så skulle Eforum då vara fjärde största forum räknat i antal medlemmar och näst största (efter Flashback) i antal inlägg. Inte illa isåfall.

 

EDIT: Som onödigt vetande kan nämnas att det största forumet i världen har 17,6 miljoner användare och över 1,5 miljarder inlägg =)

[inlägget ändrat 2009-05-06 12:19:59 av Anjuna Moon]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för poängen! :)

 

Som onödigt vetande kan nämnas att det största forumet i världen har 17,6 miljoner användare och över 1,5 miljarder inlägg =)
Ett bit kvar att kämpa med andra ord ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antalet inlägg som har gjorts är 1032708 stycken.

Och den första miljonen av dem är det Cecilia som har författat. ;)

 

Så har jag för mig Pontus har sagt att Eforum har 100 000 unika besökare i veckan – d v s närmare 15 000 om dagen (men var den statistiken fanns kommer jag inte ihåg). Majoriteten är ju inte några aktiva skribenter men Eforum brukar ligga högt i Googlesökningar...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Japp, ca 100 000 unika per vecka är det, sen varierar det förstås från vecka till vecka. Ibland högre och ibland lägre. Du hittar den officiella besöksstatistiken på http://www.kiaindex.org

 

Förrförra veckan, som i skrivande stund är den senaste som det finns siffror för hade vi 85 000 unika.

 

 

[inlägget ändrat 2009-05-06 12:52:02 av Pontus Jeppsson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och den första miljonen av dem är det Cecilia som har författat. Ironi
Dit har jag långt kvar ;) eftersom jag än så länge ligger på ca 48000, Stefan kommer sedan på drygt 20000 och Anjuna på närmare 19000.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...