Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ta bort profilbild


Gubbero
 Share

Rekommendera Poster

Hur får jag bort bilden från min profil? Jag hittar det inte under inställningar och jag kan inte ens byta ut bilden direkt på min profil.

 

Tack på förhand!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

Du klickar på "profil"-knappen till höger, under "Användarinfo".

 

Sen klickar du på länken "Bifoga bild". Där får du möjlighet att ladda upp ny bild eller radera bilden.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du klickar på "profil"-knappen till höger, under "Användarinfo".

 

Sen klickar du på länken "Bifoga bild". Där får du möjlighet att ladda upp ny bild eller radera bilden.

Ja, det var vad jag försökte med. Bifoga en ny bild gick till slut men radera fungerar inte, då får man page not found.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Hej!

 

Jag har felanmält till våra tekniker att man får felmeddelande när man ska ta bort sin profilbild. Det ska vi givetvis lösa.

 

Om det är bråttom går det att kringgå genom att skapa en tom bild och ladda upp den.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 years later...
  1. Öppna Utforskaren  i Aktivitetsfältet. Om du inte kan se Utforskaren  i Aktivitetsfältet väljer du Start  och skriver Utforskaren.
    • Gå till C:\Användare\dittnamn\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\AccountPictures.
    • Ersätt dittnamn med ditt kontonamn.
  2. Om du inte kan hitta mappen AppData i Utforskaren  kan den vara dold. Välj inställningen Visa och markera kryssrutan bredvid Dolda objekt för att visa alla objekt i en mapp.
  3. Ta bort profilbilden du inte vill använda längre.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu gällde det ju profilbilden i Eforum och som du ser https://eforum.idg.se/profile/26368-gubbero/    

fixades bilden för mer än tio år sen när frågan ställdes;).

 

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...