Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Datorn fryser och ljudet brusar/sprakar/knastrar


drome

Rekommendera Poster

Tjenare!

 

Har haft problem nu med min dator ett tag det har bara blivit värre och värre känns det som. Det började med att datorn låste sig, skärmen blev svart och det började spraka i hörlurarna. Detta kunde hända i stort sett när som helst. Men oftast när jag spelade spel. Sen efter ett tag började det komma bluescreens, kommer inte exakt ihåg alla meddelanden men det innehöll några av dessa ord, ati2k.dll nånting, win32k.sys och Page Fault Found In A Non Paged Area. Så jag bestämde mig för att formatera om datorn för att få bort felet. Efter formateringen funkade allt bra i några timmar tills jag bestämde mig för att spela CoD:WaW(cod5) då hände samma sak som förut. Datorn fryser sig men skärmen blev inte svart denna gång (händer ibland) och ljudet sprakar(obs datorn fortsätter vara igång). Samma sak hände när jag skulle spela WoW, fick först wowerror sen fryste sig skiten. Men efter formateringen har jag inte fått bluescreens på 2dagar vilket är toppen. Men som sagt det fel jag beskrev i början har kommit tillbaks och jag har ingen aning om vad jag ska göra.

 

Film:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...