Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

---------


Lappri!

Rekommendera Poster

"------felpostning------"

 

Jag vill inte kritisera dej som person, men du borde väl sån koll på VAR du är att det inte blir såna här felpostningar. Ett förslag: Kolla uppe i vänstra hörnet när du kommer till ett forum. Där brukar namnet på forumet stå.

 

/Carl

 

 

___________________________

"Windows 95 is not an upgrade.

It is a brain transplant"

 

Steve Jobs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

"Jag vill inte kritisera dej som person"

 

Och jag vill inte heller kritisera dig som person *Calle* men jag tycker du borde sköta dig själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

Carl, jag vill kritisera dig som person, du är en dålig person.

 

-----------------------------------

When I've captured my adversary and he says, "Look, before you kill me, will you at least tell me what this is all about?" I'll say, "No." and shoot him. No, on second thought, I'll shoot him and then say "No."

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den sortens attityd vinner inga poäng hos någon! Om jag verkligen skulle sköta mej själv och alla andra skulle göra likadant, vem skulle då bry sej om vad du gör då, inte för att nån egentligen bryr sej om dej alls. Kan inte tänka mej nån i alla fall...

 

Jag bad dej vara uppmärksam på var du var och du svarar på tonåringens vis med att be mej dra till ett varmare ställe. Patetiskt, men det kan man ju säga om folk som är lika kategoriska som jag en gång var!

 

/Carl

 

 

_________________________________

"The only problem with Microsoft is that they just have no taste"

 

Steve Jobs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HDS, du är fantastisk! Sarkasm och dumhet i samma mening! WOW! Om du vinner nåt pris för vältalighet nån gång är jag säker på att det inte är för dina tabloidskriverier här på Eforum!

 

/Carl

 

PS DU är anledningen till att Datorkrig inte är lika bra idag. Märk väl, inget kritiserande av dej som person, utan kritik av ditt sätt att uppföra dej i skrift DS

 

 

_________________________________

"The only problem with Microsoft is that they just have no taste"

 

Steve Jobs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Jag bad dej vara uppmärksam på var du var och du svarar på tonåringens vis med att be mej dra till ett varmare ställe. "

 

Nej, jag bad dig sticka upp huvudet i arslet (same same for u) så att solen inte syntes, var inte det uppenbart?!?!

 

"Patetiskt, men det kan man ju säga om folk som är lika kategoriska som jag en gång var!"

 

Yeah, du tror säkert själv att du låter väldigt vuxen och mogen på det där viset, den enda som är patetisk här är du med din snorkiga och nedlåtande ton i din självpåtagna roll som tvättstugepolis!

 

 

 

 

Tally-Hoo!

[inlägget ändrat 2000-12-20 05:40:33 av Lappri!]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

His Divine Shadow

"HDS, du är fantastisk! Sarkasm och dumhet i samma mening! WOW! Om du vinner nåt pris för vältalighet nån gång är jag säker på att det inte är för dina tabloidskriverier här på Eforum!"

 

Carl, du är en dålig dålig person i alla avseenden(Detta är ett skämt t.ex.) och det vore bäst om du skaffade dig ett sinne för humor, det där var så uppenbart ett skämt att om det flög över ditt huvud så måste du vara en dvärg.

 

"PS DU är anledningen till att Datorkrig inte är lika bra idag. Märk väl, inget kritiserande av dej som person, utan kritik av ditt sätt att uppföra dej i skrift DS"

 

NEJ, det var inte bättre före mig heller, kan någon säga Viktor Akell som inspirerade folk att dra igång flamewars närsomhelst han fick chans.

Det är bättre nu förstås, kanske du inte håller med men såklart, datorkrig har ju nästan blivit en PC vs. PC debatt...

förresten kanske om du skulle sluta vara en levande moral kaka och slappna av lite skulle det vara bättre.

 

-----------------------------------

When I've captured my adversary and he says, "Look, before you kill me, will you at least tell me what this is all about?" I'll say, "No." and shoot him. No, on second thought, I'll shoot him and then say "No."

 

[inlägget ändrat 2000-12-20 08:35:32 av His Divine Shadow]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...