Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Vänstermarginalen borta vid utskrift


Robert70

Rekommendera Poster

Hej

 

Det dök upp ett problem för ett par veckor sedan som jag inte kan fixa till. Använder Outlook Express på jobbet, och har gjort imånga år. Ibland så får jag mail som behöver skrivas ut och det har alltid fungerat perfekt.

 

Nu helt plötsligt har vänstermarginalen "försvunnit", texten hamnar längst ut på vänster sida, över hålen så en del text försvinner.

 

Någon som har ett bra förslag?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det dök upp ett problem för ett par veckor sedan som jag inte kan fixa till.

Låter nästan som ett skämt, men det är väl inte det.

Har aldrig tidigare hört talas om detta fenomen.

Testa att gör en systemåterställning till ett datum som ligger strax innan detta hände.

 

Jag är för dödsstraff. De som begått svåra brott måste få ett passande straff. "Så de lär sig till nästa gång". Så de så!

 

[inlägget ändrat 2009-04-03 12:37:44 av BoEriksson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter snarare som ett skrivarproblem för mig. Nu vet jag inte vilken skrivare du använder, robert70, men om jag skulle råka ut för ett sånt problem med min HP LaserJet 1020 skulle jag efter att ha klickat Arkiv> skriv ut, klicka på Egenskaper och se om något blivit fel där. Jag kommer först till Papper/kvalitet, där jag hittar Format (A4) med Special som ger mig möjlighet att ändra bredd och höjd på skriften. För mig är A4-bredden 210 mm och höjden 297 mm.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Låter nästan som ett skämt, men det är väl inte det.

Har aldrig tidigare hört talas om detta fenomen.

Testa att gör en systemåterställning till ett datum som ligger strax innan detta hände.

 

Tyvärr inget skämt!

Systemåterställning är tyvärr uteslutet då det är för länge sedan detta hände.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...