Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Gratis domännamn?


jajnas

Rekommendera Poster

  • 4 veckor senare...
  • 5 months later...

Det finns faktiskt en sida där du kan få domännamn, epost, webhotell och en blogg helt gratis

www.gratisdoman.se otroligt men sant!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man står bakom eller på annat sätt företräder en tjänst så hör det till god ton att man anger det när man tipsar på detta sätt så att andra förstår att man inte är opartisk.

 

 

Förövrigt kan det ju knappast kallas gratis när man måste "arbeta" ihop poäng på olika sätt.

 

Marknadsdomstolen har i ett flertal fall slagit fast att det är vilseledande att använda bl.a. uttrycket gratis om erbjudanden som inte kan erhållas utan motprestation av beställaren.

 

Jag har skickat in en anmälan till Konsumentverket så får vi se vad det leder till.

 

 

/Cluster

Moderator för Webbutveckling - övrigt

 

 

[inlägget ändrat 2009-09-19 11:54:56 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, vill bara göra ett som jag tycket bra tips men kan förtydliga det hela.

 

jag har skapat en sida där man kan samla ihop poäng genom att delta i olika aktiviteter så att man sen växla in dem mot gratisdomännamn, webbhotell, epost och en egen blogg för 1 år. Detta fungerar även för de som inte fyllt 18 också. Ett perfekt tillfälle att börja skapa sina egna sidor med eget domännamn

 

Ser inget negativ i detta, många tycker detta är en rolig aktivitet som inte behöver kosta pengar

 

 

Posse Lindholm

www.gratisdomän.se

pl@adonmark.com

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

växla in dem mot gratisdomännamn

 

Det skriver du själv, vad som är fel:

Varför skall man växla in poäng mot något som är gratis?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...