Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Stjäl posten alla returfraktsedlar?


Sture Amatör

Rekommendera Poster

Sture Amatör

Nyligen skulle jag returnera en felaktig skrivare. Canon lovade sända retursedel, men det kom ingen. Canon påstod att den måste kommit bort på posten, och sände en ny. Min dator gick sönder under garantididen. Webhallen lovade sända retursedel, men det kom ingen. Webhallen påstod att den hade kommit bort på posten, och sände en ny. När jag fick tillbaka min dator, var den transportskadad. Webhallen lovade sända retursedel, men det kom ingen. Webhallen trodde att den kommit bort på posten. Har företagen satt i system, att aldrig sända en retursedel förrän man kontaktat dem två gånger? Finns det fler som har samma erfarenhet.

 

[inlägget ändrat 2009-03-11 20:01:00 av Sture Amatör]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Nej, jag har fått alla returfraktsedlar som företag skickat till mig.

Jag har även jobbat med kundservice och själv skickat returfraktsedlar till kunder och de har kommit fram. Däremot har jag varit med om att produkten kunden skickat in med returfraktsedeln slarvats bort av posten.

Har också varit med om att en kund istället för att skicka in sitt trasiga tangentbord istället skickade in samtliga datorprylar hon hade med hjälp av returfraktsedeln (var ett personalköpspaket)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...