Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Råd och tips om FPS


Danne

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag skulle vilja ha några tips på riktigt bra förstapersonsskjutare där man kan spela cooperative mode i LAN.

Spel i stil med BF1942, Rainbow 6 osv.

 

Hälsn. Daniel

 

Tråden flyttad från HTML, DHTML & CSS av moderator

 

[inlägget ändrat 2009-03-05 10:10:32 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Call of Duty fyra kanske?

 

Men mer intressant är nog ändå... varför postade du denna fråga i html-forumet för?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Left 4 Dead

 

.Wey

Where monsters rampage, I´m there to take them down. Where treasure glitters, I´m there to claim it. Where an enemy rises to face me, victory will be mine!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för tipset :)

 

Jag blev själv förvånad när moderator hade flyttat inlägget, antar att jag kom åt scrollhjulet på nåt vänster innan jag postade, är helt säker på att jag hade valt datorspel..

 

// Daniel

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

battlefield 2

 

stöder coporativ upp till 48 bottar, totalt stöd för 64 spelare över både internet och lan. med spelet får du ett program så du enkelt kan starta en dedikerat server, men många nyttiga och roliga funktioner!

 

ett tips är att ladda ner lite extra banor så "räcker" spelet längre utan att bli tråkigt :thumbsup:

 

kräver dessutom inget monster dator vilket gör att nästan alla datorer kan spela det, undantag riktigt kassa laptops som har några år på nacken...

 

 

ock ja, billigt! 100:- är inte mycekt för att spel som kan ge så mycket kul!

 

även om spelaet är gammalt och det finns nåare battlefield så är det inget som slår detta, en snabb sökning visar att det finns ca 3000+ onlineservrar, så det är bara att spela på!

 

OBS. se till att ha senast patchen (just nu 1.41) om du skaffar spelet, så fungerar spelet bättre och är roligare

:thumbsup:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En rekommendation är Wolfenstein Enemy Territory - ett FPS spel som har ett par år på nacken men som fortfarande slår massor av dagens spel imho. Systemkraven är inte höga då det är från ca 03/04 men grafiken fullt tillräcklig.

 

Som någon nämnde ovan går även detta att spela med Botar.

 

Nämnde jag att det inte kostar en krona och att det fortfarande spelas på massor med servrar runt om i europa.

 

Helt enkelt ett lysande spel!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
n rekommendation är Wolfenstein Enemy Territory - ett FPS spel som har ett par år på nacken men som fortfarande slår massor av dagens spel imho

Jag kan instämma. Även om många online-spelare verkligen sabbade för andra där så kan jag definitivt se charmen i co-op-mode. Toppenspel på alla sätt och håller som du sade även idag.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...