kungmats Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Hej! Vad ska jag köpa för kort för att kunna ansluta två monitorer för att använda samtidigt? ... dvs. kunna dra saker från en skärm till en annan. Jag ska bara ha det till kontorsgöromål, inget spelande. Jag köp XP med 3GB minne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Du behöver ett grafikkort med två bildskärmsutgångar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kungmats Posted March 4, 2009 Author Share Posted March 4, 2009 OK! Tack! Trodde det var några speciella kort som klarade det, men då funkar det alltså på alla med två utgångar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cecilia Posted March 4, 2009 Share Posted March 4, 2009 Jag kan ju inte garantera att det gäller alla, men det är det normala i alla fall att grafikkort med två grafikutgångar (DVI/VGA) klarar av två skärmar för annars så kunde man ju ta bort den ena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.