Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Antispamprogram

Växthuset

Rekommendera Poster

Jag har ny dator med Vista som operativsystem. Bytte epostprogram från Outlook 2003 till Windows Mail, som är ungefär som Outlook Express. Mitt särkerhetsprogram är Norton Internet Security. Nu visar det sig att det inte stöder AntiSpam i fler epostprogram än Outlook och Outlook Express. Någon som kan tipsa om ett bra atispamprogram som klarar Windows Mail och dessutom helst gratis?

/Växthuset

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har tittat på Windows Live Mail lite nu. Ser inte så tokigt ut och jag kunde tom importera mina Kotakter från mitt gamla Outlook program. Hade jag kunnat få in min Outlook kalender också hade det varit toppen. Inställningar etc trillade in av sig själv + de mail jag hade i själva Inkorgen. Däremot hittar jag inte de mail som jag hade i särskilda mappar. Men programmet frågade snällt om det skulle integreras med Norton Antispam vilket förvånar mig eftersom Nortons chatsupport inte visste detta! Tack för tipset!:thumbsup:

/Växthuset

Länk till inlägg

Vet Du Cecilia om det programmet kan importera gamla Outlook data eller data från Windows Mail?

/Växthuset

Länk till inlägg

Kan någon moderator vänligen varna användaren "findwebs5" omedelbart? (förslagsvis stänga av personen ifråga helt och hållet)

Länk till inlägg
Kan någon moderator vänligen varna användaren "findwebs5" omedelbart? (förslagsvis stänga av personen ifråga helt och hållet)

Samtliga av findwebs5s inlägg är nu anmälda till resp. moderator och länkarna kommer att tas bort.

findwebs5 kan också ta det här som en varning om att sådant beteende inte accepteras.

Cecilia - Huvudmoderator Eforum

Länk till inlägg

Tack Cecilia. Nu får jag svårt att välja! Skönt att slippa skaffa yttreligare ett 'säkerhetsprogram' nu när Nortons inte var så heltäckande som jag trott.

/Växthuset

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...