Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Automatiskt utloggad när man skriver inlägg


Pontus Jeppsson

Rekommendera Poster

Pontus Jeppsson

Har fått ett mejl från en medlem på Eforum som har ett jobbigt problem. Han blir utloggad automatiskt medan han skriver ett inlägg. När han har skrivit färdigt inlägget får han alltså beskedet att han inte är inloggad på forumet, och texten har försvunnit.

 

Jag vet inte riktigt vad det kan bero på eller hur man kan lösa det. Är det någon annan som känner igen problemet? Eller har något tips på vad som går att göra för att lösa problemet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sedan har det tidigare förekommit sådana problem men då har det gällt alla personer och varit slumpmässiga utloggningar. Då har det varit problem med centrala inloggningsfunktionen så att även flikarna Prenumeration och Kundservice (jag tror att det var de två) högst upp har saknats.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enklaste lösningen tycker jag borde vara att låta felsidan ge användaren möjlighet att knappa in usernamn och lösen och därefter posta inlägget igen, fast jag vet ju inte om det är möjligt att göra med eforums kod.

Har för mig att IDG.se gör så när man kommenterar artiklar utan att vara inloggad.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...