Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Arvoderad hjälp önskas


Thomas T Andersson

Rekommendera Poster

Thomas T Andersson

Hej !

 

Jag skall utveckla en enkel räknesnurra som en van användare säkert bygger på några timmar. Jag har alla grunddata och har försökt göra det själv. Har väl kommit halvvägs men som halvbra användare av Excel går jag lite bet på avrundningsfunktioner med mera.

Kontakta mig snarat på, epost se profil, eller (tfn för privat anser moderator men välkommen att ange igen om du önskar) så ska jag berätta mera.

 

Hälsningar

 

Thomas Andersson

Inlägget redigerat av moderator

orsak, hänsyn till privata data. Epostadress och telefonnummer raderat. Epost, om så önskas, finns i användarprofilen.

Din frågeställning kan säkert preciseras exakt nog här på forumet. testa det.

 

[inlägget ändrat 2009-02-13 10:46:50 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får enkelt hjälp direkt i forumet om du detaljerar ditt problem. Men jag rekommenderar dig att inte lämna ut ditt telefonnummer i ett offentligt forum, det är att be om problem tyvärr (moderator kanske kan radera det?)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thomas T Andersson

Hej !

Tack för tipset men i detta seriösa forum känner jag ingen oro för mobilnr.

Frågan är mer komplex än att den kan formuleras här, egentligen handlar det om att bygga en kalkylsnurra.

Visst arvode utgår och för en duktig Excelmänniska är det nog bara en halv dags arbete.

Jag söker den människan. Kontakta mig.

 

Hälsningar

 

Thomas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, vill du ha personlig hjälp så kan du alltid sända mig ett e-brev så ska vi se vad vi kan komma fram till. Adress i min profil.

 

Dock ska andra som läser detta inte ta det som uppmaning utan det är alltid bättre att formulera frågan här då flera kan rycka in och hjälpa.

 

Din fråga komplex förresten? Förenkla den då så ska vi nog här kunna ge dig de råd du behöver. Det är min tro men kanske inte din och då står erbjudandet ovan öppet.

 

Rörande epost och telefonnummer, cirka tre (!grov uppskattning!) minuter efter att du skrivit ett inlägg här har google det i sin cache för alla att se. Inte så farligt kanske?

 

Ed: Ska sägas apropå personliga uppgifter så har jag faktiskt fått begäran upp till två-tre år efter inlägg skapats på att ta bort viss info...

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

 

[inlägget ändrat 2009-02-13 13:45:24 av Monshi]

 

[inlägget ändrat 2009-02-13 13:46:27 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...