Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Dyr domän?!


domein

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag har en parkerad .net domän hos Active 24 som jag betalar för ca 500kr varje år de senaste tre åren.

 

Finns det möjlighet att flytta den specifika .net domänen någonstans till mindre kostnad, och isåfall vad behöver jag göra`

 

Tack.

 

 

Mats

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

subliminalaura

Kontakta första bästa webbhotell så hjälper dom dig. Förslagsvis Loopia eller Binero. 500:-/år, är SJUKT dyrt. Om du tittar på följande hemsidor så ser du var prisnivån ligger på, dvs från 50-75:-/år.

 

www.loopia.se

www.binero.se

 

Så kontakta något av ovanstående och be om hjälp för att flytta domänen till dem så skall du få instruktioner hur du skall gå tillväga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betalar du 500 för endast domän eller kör du även webbforwarding?

Tjänsten webbforwarding tar active24 betalt för så då är det inte konstigt att du kommer upp i 500kr inkl moms.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Betalar du 500 för endast domän eller kör du även webbforwarding?

Tjänsten webbforwarding tar active24 betalt för så då är det inte konstigt att du kommer upp i 500kr inkl moms.

Så måste det vara, du måste ha valt någon extra tjänst. Vad du kan göra är att ha kvar active24 som registrar för din domän, men avbeställa extra tjänster, sedan kan du skaffa ett billigt eller ett gratis webbhotell för det du behöver använda sedan.

 

Bästa hälsningar, Admin för egensajt.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...