Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Pe Ess Tre?


.M

Rekommendera Poster

Nästan varje gång jag gör något med min ps3 så blir jag mindre imponerad.

 

Det verkar som att den motarbetar mig varje gång jag försöker göra något. Jag laddar ned något spel eller demo. Knappar in "background download". Sätter på en film. När filmen är klar, så har nedladdningen knappt börjat. För att bakgrundsnedladdning fungerar inte om man faktiskt använder maskinen till någonting.

 

Blu-Ray filmer har en laddningstid som är ungefär lika lång som boot-tiden på min windows vista dator. Man får inte använda multifjärrkontroller till denna "hembioprodukt". För man måste använda en fånig bluetooth kontroll som bara sony säljer.

 

Du får minsann inte byta online id under några som helst omständigheter. Och när jag nu tog mig tid på att försöka skapa ett nytt konto, då jag konsoliderat mina "gamertags" på olika ställen. Så accepteras inte det nya namnet. ALLA andra tjänster, typ Steam, Xbox live etc har accepterat mitt namn. Förutom ps3 naturligtvis.

 

Kanske ska sälja prylen. Jag använder nästan aldrig ändå.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Karl_Svensson

Köp en Xbox 360. Xbox Live är underbart och fungerar ALLTID!

Konsolen är snabb i uppstart och menyer. Enda nackdelarna är väl att den är lite högljudd ibland (försvinner om man installerar spelen på dess hårddisk) och att den inte kan spela upp Blue-ray. Köp en riktig Blue-ray istället och njut av en riktig spelkonsol som dessutom kan streama film ifrån en Windowsdator (via mediaplayer 11). :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...