Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Efter att min Panda brandvägg föll ihop...


GunL

Rekommendera Poster

...runt nyår har jag bara haft problem med virus hela tiden.

Har gjort en clean ominstallation av Vista på min 2 mån gamla dator. Fortfarande problem. Efter att ha eliminerat alla virus är ETT stort problem kvar.

Microsoft ger mig ett felmeddelande sisådär 100 gånger om dagen att mina automatiska uppdateringar i Panda haar upphört att gälla.

Avinstallerade och ominstallerade panda när min dator slutligen var helt fri från skit, och det första meddelanfet jag får är detsamma från Microsoft.

Alltså ligger det inte i Panda som var helt fräsht installerat o uppdaterat.

Se bifogad bild!

 

vart skall jag vända mig

Microsoft hade förut e gratis virussupport, men tydligen inte längre

 

[bild bifogad 2009-01-21 12:45:36 av GunL]

[bild bifogad 2009-01-21 12:46:24 av GunL]

1116787_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Microsoft ger mig ett felmeddelande sisådär 100 gånger om dagen att mina automatiska uppdateringar i Panda haar upphört att gälla.

Har den gjort det då?

Har du kollat med Panda´s svenska support,

http://www.pandasecurity.com/sweden/

om så är fallet, tror knappast att Microsoft har support på ett program dom inte har med att göra.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom panda för en liten stund sedan var helt nyinstallerat och uppdaterat borde felet inte ligga i P anda utan något utanför som manipulerar min inloggning till Panda.

jag har samma program på mina två andra XP datorer, inga problem med uppdatering där.

Så ngt ligger kvar och stör min Vista. jag har testat o testat med alla möjliga program, och de visar att allt är OK

 

Om jag skall byta antivirus+brandvägg, vilket program är bäst (tycker inte om Norton)

 

Som svar på din fråga: Ja, uppdateringen fungerade inte automatiskt på Vista (fel lösen fick jag till svar , men lyckades få in det rätta på ett annat ställe o uppdaterade manuellt. Lite jobbigt att göra det varje dag,)

[inlägget ändrat 2009-01-21 13:38:08 av GunL]

 

Mina XP datorer uppdaterades automatiskt OK

[inlägget ändrat 2009-01-21 13:39:35 av GunL]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...