Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kompanjon/Delägare sökes


Gedigen Agent

Rekommendera Poster

Gedigen Agent

Hejsan! Jag driver ett handelsbolag som sysslar med förmedling och försäljning av högklassiga köks- samt badrumsinredningar importerade från Polen. Jag förmedlar även uthyrning av välutbildade och erfarna polska hantverkare och utför det mesta inom bygg- och renoveringsarbeten. Min utställningslokal finns i Gemla (12 km utanför Växjö). Jag har hittills drivit några entreprenadprojekt små som stora och har fått goda referenser. Jag jobbar både i Kronoberg och i Blekinge. Min samarbetspartner slutar nu på företaget på grund av flytt till Göteborg och jag söker en ny kompanjon till att stödja vidare expansion av verksamheten. Jag samarbetar med stora leverantörer från Polen och satsar på att jobba i huvudsak med svenska byggfirmor och fastighetsägare. Dig jag letar efter är driven, har lång erfarenhet av försäljning och vana av att arbeta med stora kunder från byggbranschen. Du är ambitiös, utåtriktad och tycker om att göra affärer. Har du jobbat innan som projektledare är detta ett plus. Känner du dig manad, och dessutom kan tänka dig att tillföra företaget ett kapital för delägarskapet är du mer än välkommen att höra av dig. www.gedigenagent.se

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...