Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fel på sidan


ASP

Rekommendera Poster

Hur kommer sig att sök funktionen på forumet inte har fungera på flera dagar? Eller är det min dator som är felen. Men min fars dator visa samma fel meddelande när jag var hemma hos honom. Kan någon provsöka för att se om ni får samma fel?

 

 

Mvh

 

 

.

 

 

[bild bifogad 2009-01-03 20:09:56 av ASP]

1112070_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja samma fel i både Seamonkey och IE i XP Pro. Ska jag gissa så har väl supporten helgledigt till tisdag, vilket de förtjänar. Brukar ju funka och söka.

 

[inlägget ändrat 2009-01-03 20:27:14 av jannejanne]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är fel som varit i stort sett hela julhelgen vad jag vet, förhoppningsvis så är det anmält, och som jannejanne säger, så har det ju varit långhelg, så det bör väl bli åtgärdat i början på nästa vecka får vi hoppas :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var bra, då kan jag lugna mig o vänta på supporten börja jobba igen.

 

Tack ska ni har

 

.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

till onsdag får vi hoppas, trettondagen är de väl lediga. Fast kanske de jobbar på måndag? En riktig klämdag.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Det här ska vi fixa så fort det bara går! Återkommer under dagen när jag vet mer. Jag tror att det här är enkelt fixat.

 

/Pontus, IDG

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Nu funkar sökfunktionen igen. Beklagar strulet. Tydligen har det varit problem med den servern till och från under några veckor.

 

Hör av er om ni upptäcker att felet dyker upp igen!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...