Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ooops 500 i sökningen


Mr Andersson

Rekommendera Poster

Bara jag som får det?

 

Det är inte ofta jag använt sökfunktionen på Eforum, men nu behöver jag. Och det funkar inte. Får ett oooops 500-meddelande...

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poäng!

 

Dessutom snabbare än vad Eforumsök har varit de gånger jag försökt.

 

Men jag är rätt förtjust i valmöjligheterna i Eforums egen sök, men de skulle använt en annan sökmotor.

 

Edit: Dock blev jag inte hjälp av det, mer än att ingen någonsin undrat samma sak som jag :)

 

 

[inlägget ändrat 2008-12-30 21:45:34 av Mr Andersson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott nytt år är en årlig tradition. Det blev många träffar på Monshis länk. I denna //eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=378011 var det många gamla Eforum-rävar. Undrar var alla tagit vägen eller är det så att de lever vidare med nya Nicks.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

denna //eforum.idg.se/viewmsg.asp?entriesid=378011 var det många gamla Eforum-rävar. Undrar var alla tagit vägen

 

Jag känner själv några av dem och jag har skrivit i andra trådar varför dessa inte längre är så aktiva på Eforum. Det är flera år sedan dessa var aktiva, men de har helt enkelt mer prioriterade sysselsättningar nuförtiden.... :)

 

eller är det så att de lever vidare med nya Nicks.

 

Nej, inte vad jag vet.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte ofta jag använt sökfunktionen på Eforum, men nu behöver jag. Och det funkar inte. Får ett oooops 500-meddelande...
Det har varit så flera dagar nu, men det lär väl inte hända mycket under alla helger.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har varit så flera dagar nu, men det lär väl inte hända mycket under alla helger.

 

Hmm. Jag kan inte tänka mig att problemet uppstår "av sig själv" för att ingen jobbar på idg...? Eller, det är kanske därför det uppstår. Ingen har betalt för att sköta sökningarna!!!! hey, ya!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag känner själv några av dem

Om jag inte minns fel så träffade väl du Lena Marie för en massa år sen?

Någon kontakt sedan dess?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

j_n. skrev

Jag är en gammal eforummare och jag lever...
Fast med en annan signatur då eller?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cecilia - inget IP-register kontra användarnamn du kan snola i?

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cecilia - inget IP-register kontra användarnamn du kan snola i?
Nej, jag har inte åtkomst till några IP-adresser. Fast jag kan söka på annat men j_n. vill kanske inte avslöja sin gamla identitet ;)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monshi/Cecilia - Känner ni inte igen signaturen? Det måste ju vara j_n fast han skapat sitt nya nick med en punkt i slutet.

 

(UserId=50775)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

j.n. - hmm, ska erkänna att jag inte så ofta korsat den användarens väg...

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu ska det vara fixat enligt Pontus

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1112070#1112498

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...