Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

försvunnet record now program


skogsbon

Rekommendera Poster

Kan någon tala om för mig hur jag på ett enkelt sätt kan få tillbaka programmet Record Now? En person tyckte jg hade för många program och tog bort en del och då försvann även detta program. Vill helst inte hålla på med återställning av system osv. Tack på förhand.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl ett program som kommer med Roxio-bränningsprogram. Har du cd-skivan till det så är det bara att installera om det.

 

/jonas

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla om det finns här:

 

C:\Program\HP RecordNow\mycd.exe

 

I så fall gör du en genväg till programmet (Alt + dra och släpp)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är med lite tur möjligt att programmet är kvar men att genvägarna är borta, du kan ju annars söka efter namnet via sökfunktionen, eller kolla enligt flora50´s tips

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har tydligen missat med inf. i min fråga. Men vad saknas i din inf. eftersom jag bara får upp att något är fel med länken? Det finns inte något sådant kolla frågan är det enda jag får fram. Själva programmet finns men just bränningsdelen är borta. ågon som vet?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det en HP-dator? För flora50s tips förutsätter nog det.

 

Kom RecordNow med din dator eller är det något du har köpt till?

 

Men om du bara är ute efter att kunna bränna CD och DVD så finns det ju många andra program att välja på.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Record Now kom med min dator o innehöll bränningsprogram det är därför jag undrar vart det tog vägen. Har väl fibblat bort det själv av misstag. Tips på annat bränningsprogram?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...