Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Problem efter ominstallation

A.E

Recommended Posts

Hejsan

Jag hade ganska länge ett problem med min dator (Windows XP home), Den stängde av sig ibland, fastnade när den skulle starta osv. Men nu har jag iallafall ominstalerat den. Allt gick bra, jag tog bort allt som fanns och gjorde en grundlig ominstallation. Men när jag startade windows gick allt väldigt segt, om man försöker dra en vanlig windows ruta runt på skärmen lite så går det skit segt. Testade även att starta ett gammalt spel som vilken dator som hälst kan klara utan problem och det laggade väldigt mycket. Någon som vet vad det är för fel?

Ett annat problem är att jag inte hittar min andra hårddisk! Den hårddisken © där windows är instalerad hittar jag och allt verkar vara bra med den också, men min andra hårddisk (D) som sitter i datorn hittar jag inte, någon som kan hjälpa mig med detta?

Och inte nog med detta, nu fastnar datorn när man startar den. Fastnar på "Mouse initialized". Detta tror jag har hänt innan ominstalationen, om de spelar någon roll.

En rikig problem dator det här... Men jag vill gärna att den ska funka och gå som den ska.

Hämskt tacksamm för alla svar jag får! :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...