Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Paypal

ulrikae

Recommended Posts

Skulle göra en mindre beställning på intenet och tänkte testa Paypal. Läste att man kunde antingen använda betalkort eller bankkort för att överföra pengarna till ett paypalkonto. Jag ville inte ge ut mitt betalkort så jag skrev en bankgirolapp och skickade in via giro. Pengarna drogs från mitt konto men har inte kommit fram. Jag har efterlyst pengarna hos paypal och dom menar att man inte kan överföra pengarna på det sättet. Jag skulle kontakta min bank för att få pengarna tillbaka men på banken säger dom endast att det kan man göra vid kortbetalning. Vad gör man?

Det skulle vara lite enklare med en svensk dialog men dom verkar inte ha någon kundservice på svenska??

Paypal har ännu så länge inget svenskt kontor och inte heller svensk support. Dock samarbetar de med SEB, och den betalningen du gjort har troligtvis gått till deras SEB-konto, så jag hade börjat med att prata med SEB. Men jag förstår inte vilket bankgiro-nummer du skickat till? Om det är till nån helt annan, är det bara att hoppas att den personen är snäll nog att betala tillbaka.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...