Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

S-video i 512MB ATI® Radeon™ 4850 (Dell XPS 430) ?


Satirize

Rekommendera Poster

Hej

 

Det är helt hopplöst att hitta någon mer specifik information på dell.se.

Någon som vet vilken tillverkare det är till grafikkortet 512MB ATI® Radeon™ 4850 till en Dell XPS 430?

 

Det jag egentligen vill veta är om det finns stöd för s-video?

Det kanske är något som alla tillverkare har fixat men den kunskapen sitter jag tyvärr inte på i sådana fall.

Tips om lämplig sida för att hitta denna typ av information på egen hand (i framtiden) uppskattas också. Jag har googlat men ej funnit.

 

/Sat

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vid en snabb titt på tillgängliga 4850-kort hittar jag INGET som inte har s-video, komposit samt komponent ut. Så du behöver nog inte vara orolig.

 

det som skiljer främst mellan olika versioner är hur kylningen är utformat, mängden minne samt om det är HDMI eller DVI-kontakter på korten. Något enstaka kort har DisplayPort eller VGA.

 

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=v1092

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vilken tillverkare det är till grafikkortet 512MB ATI® Radeon™ 4850 till en Dell XPS 430?
Den som för tillfället vill sälja ett sådant kort billigast. Det behöver inte vara ett standardkort heller utan ett Dell-specialkort. Om det är en dator som du funderar på att köpa så kontakta Dells säljare för det är bara de som kan veta.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...