Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

inget ljud efter installerat grafikkort


deumick

Rekommendera Poster

Hej.

 

Jag tror det var flera faktorer som spelade in. Det fungerade först då jag installeraat Hyperiondrivaren till moderkortets chipset. Men jag tror att det förutsatte att Service Pack 2 var installerat, att onboard audio sattes på disable samt att jag kopplade in och endast körde via sound blaster kortets uttag i stället för det limegröna.

 

Nu har jag i alla fall resonans i burken och en hel del nya kunskaper vilket jag är mycket tacksam för.

Lika förvånad som glad över att det finns människor med sådant hjälpsamt engagemang som Thomas och RN.

 

mvh

michael

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevligt att du delade med dig av lösningen, det får du poäng för.

 

Lika förvånad som glad över att det finns människor med sådant hjälpsamt engagemang som Thomas och RN.

Dom/vi är ju här för att hjälpa till, dela med oss av våra eventuella kunskaper.

Nästa gång du kanske behöver hjälp, så kanske det är någon annan som hjälper till

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom/vi är ju här för att hjälpa till, dela med oss av våra eventuella kunskaper.

Ja, och belöningen är andras glädje och tacksamhet såsom deumick just visade. Det gör att man själv också bara blir glad. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...