Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Byta grafikkort på min hp-dator


ikebana

Rekommendera Poster

Okej. Jag tror det blir till och pröva med HD4670. Kan avge en liten rapport här om hur det gick ifall andra användare har liknande funderingar.

 

Men tack så hemskt mycket för all hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack RN, jag behöver stöd i dessa frågor.... (ED: 4670 verkar ju även dra någon enstaka procent mindre kraft enligt tester, bra rekommendation)

 

Och om nu det inte skulle fungera med kortet så är det med 95% sannolikhet nätagget som brister, dvs en investering till behövs.

 

men ack så många modeller det finns på grafikkort. Hur ska man kunna hålla reda på alla?

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

 

[inlägget ändrat 2008-12-03 08:49:56 av Monshi]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och om nu det inte skulle fungera med kortet så är det med 95% sannolikhet nätagget som brister, dvs en investering till behövs.

Håller med. :thumbsup:

 

men ack så många modeller det finns på grafikkort. Hur ska man kunna hålla reda på alla?

Jag vet inte, fråga Stålis. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men ack så många modeller det finns på grafikkort. Hur ska man kunna hålla reda på alla?

Jag vet inte, fråga Stålis.

 

Det finns egentligen bara en modell, sen anlitade man Nvidia som döpte om den till olika namn. Men säg inget, det är en hemlis! :-)

 

Och RN, kaffefläckar tar du bort med fönsterputs. ;-)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...