Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Ändrat språk


Pröjsarn

Rekommendera Poster

Hej!!!

 

Har ett Hotmailkonto och inloggningssidan har helt plötsligt blivit på Engelska.!!!!

Vad har hänt och hur får jag tillbaka sidan till Svenska????

Mvh Svenne

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

säg gärna till om du kommer på nån lösning. På min hotmail har slumpen börjat styra vad som händer när jag svarar på frågan om ett mail är skräppost eller inte; i allmänhet försvinner mailet även om jag svarar "Inte skräppost".

 

För att försöka lösa problemet vill MS att jag ska ge dom full access till kontot under ett par veckor. Fine, det kan dom få. Men då får jag inte själv använda det under tiden och måste då registrera om en sabla massa forum, meddela en massa folk etc... så varför skulle jag då ens bry mig om huruvida dom fixar problemet? Har jag bytt mail så går jag knappast igenom processen igen och byter tillbaka...

 

Sry, har inte med ditt problem att göra men är en reflexion runt att MS har mkt problem med Hotmail nu. Imho beroende på att dom ägnar mer tid åt att kläcka halvbakade designlösningar än ägna sig åt fundamentala problem. Så fick jag det sagt :)

 

*klickar på knappen "Tom"; har lärt mig att det betyder TÖM mappen Borttaget*

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har det lagat sig själv, så nu är det på Svenska igen.

Något är ju galet med hotten nu, för man ser ju att det är fler som har problem, men man får väl leva med det.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vad månde bliva av detta??

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...