Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

MS Outlook krashar av E-forums nyhetsbrev


Shape_sthlm

Rekommendera Poster

När jag markerar nyhetsbrevet som kom för ngn timme sedan så krashar Outlook. Fler som har problem?

 

/M

 

 

Beware of a man with a spoon up his nose.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Oj då, det var verkligen inte bra. Har du samma problem med andra mejl du får? Vet du om det var likadant med det förra utskicket vi gjorde, för några veckor sedan?

 

Vore också bra att veta om det är fler som har det här problemet med vårt medlemsbrev.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thunderbird har inga problem med det.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du samma problem med andra mejl du får? Vet du om det var likadant med det förra utskicket vi gjorde, för några veckor sedan?

 

Nej, detta har aldrig inträffat tidigare. Detta är även första nyhetsbrevet från E-forum som jag fått oxå.

 

Det "funkade" bra först, men när jag valde att Hämta bilder från avsändaren (eller vad det nu står i Outlook) så blir allt blankt och Outlook tvärstannar.

 

Mailet ligger ju kvar i inboxen, och så fort jag klickar på det nu så händer samma sak. MEN om jag har tålamod att låta datorn vara orörd i ett par minuter så vaknar den till liv igen och bilderna och allt rasslar fram. Men man har INTE tid att låta datorn frysa till is, med tanke på att man har andra program igång.

 

/M

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...