Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

megaproblem med XP + mystiska fel


satanica

Rekommendera Poster

  • Svars 57
  • Skapad
  • Senaste svar

Den är nog hopplockad en måndagmorgon efter en festhelg i Taiwan... Även om det är robotar som monterar & löder det mesta tror jag det finns måndagsexemplar även vad gäller elektronik :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man riktigt måla faen på väggen... om mobo dyker får man finna sig i att köpa nytt från Dell (minst 1.300-1.500) för att licensen ska fortsätta gälla (eller ens fungera)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade mappen fsaua.data i C: Den innehåller i sin tur 2 tomma mappar "subscriptions" och "header"... googlade lite och fatta de som de är ett msn virus... stämmer detta? isf hur blir man av med den...

 

Jag använder windows messenger och har fått länkar som tyder på att vissa av mina kontakter har fått msn virus. Jag har dock aldrig tryckt på dessa länkar.... och va jag vet så har ingen av mina kontakter fått länkar av mig på skumma saker

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte med själva felfrågan att göra...men nu har du ändra på rubriken två gånger, varför?

 

Och till frågan...

 

hittade mappen fsaua.data i C: Den innehåller i sin tur 2 tomma mappar "subscriptions" och "header"... googlade lite och fatta de som de är ett msn virus... stämmer detta? isf hur blir man av med den...

Har du inställt så alla dolda filer visas, och i så fall, är dessa mappar fortfarande tomma då?

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

huvudfrågan står kvar högst upp... ha bara svarat på mitt eget inlägg å bytt bubrik på inlägget jag skrev som svar...=)

 

jepp de är tomma ändå

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...