Just nu i M3-nätverket
Jump to content

Snälla hjälp med steam!!!!

dammpa

Recommended Posts

Hej!

Det har uppkommit ett stort problem med mitt steam.

Jag och min kompis vill kunna spela på varandras banor men när jag lr han lägger upp en bana så kan vi ej gå in på den.

På sökfliken "Vänner" kommer det inte upp några servrar, på fliken "Internet" så hittar jag den men det laddar bara upp till 2 sträck sedan så kommer det upp en ruta där det står "Connection field after 4 retries" och om jag gr in på min lista över vänner och högerklickar på honom och väljer delta så står det bara "serverna svarar inte".

Jag har lagt allt som har med steam att göra i en undantagslista hos min brandvägg och ställt in på mitt virusprogram: Norton att den ska tillåta steam men ändå så funkar det inte.

Snälla hjälp!!!

Är det här samma problem som du hade i din förra speltråd

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=1054803

i så fall så är det bra om du fortsätter i den istället för att starta en ny likadan.

Sådant kallas för att göra en Korspostning och gillas inte enligt Eforums regler

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8 mom 4

Upptäcks det att så är fallet, så kommer denna tråd att stängas och tas bort.

//gästen - Moderator för Datorspel

om jag drar upp en gammal tråd så tar det bara hus i helvete därför öppnade jag en ny för ingen svarade ändå på det jag skrev i den förra. tänkte därför göra en ny.

Har du svar på frågan så skriv det gärna, annars så kan jag klara mig utan dina upplysningar

om jag drar upp en gammal tråd så tar det bara hus i helvete därför öppnade jag en ny för ingen svarade ändå på det jag skrev i den förra

Om vi har regler på forumet, som säger att korspostningar inte är tillåtna, så finns det en anledning till detta, och det står fortfarande i regeln som finns här.

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8 mom 4

Det betyder alltså att det är bättre att fortsätta i en redan påbörjad tråd, än att starta nya trådar, möjligheten till flera svar ökar inte.

Har du svar på frågan så skriv det gärna, annars så kan jag klara mig utan dina upplysningar

Har tyvärr inga svar att ge dig för tillfället, men mina upplysningar om detta får du ta vare sig du vill eller inte, kan du inte acceptera detta, så kommer jag att stänga denna tråd, och du blir ändå hänvisad till din förra, du får gärna skriva ett nytt inlägg i den tråden, och ta upp dina önskemål igen.

//gästen - Moderator för Datorspel

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...