Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Market2Member - seriöst eller inte?


Stefan Eklinder

Rekommendera Poster

Stefan Eklinder

 

 

Någon som känner till det här Market2Member http://www.market2member.com/index.jxp?

 

Jag fick en inbjudan på Facebook att vara med där, men är lite misstänksam av mig. Låter väl OK att samla poäng och att det hela går till välgörande ändamål också vidare.

 

Men, nä, jag är osäker.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar ju vara ett typexempel på en sådan sajt som inte är förenligt med t.ex Eforums regler.

Går ju tydligen ut på att bli medlem och sedan, ju mer du handlar från utvalda e-butiker desto mer poäng får du, och ju fler du också kan locka in till detta på olika sätt, bl.a att läsa mycket reklam, locka folk med reklam, desto mer poäng får du, dessa poäng kan du tydligen byta/växla mot pengar på något sätt?

 

Inget jag skulle hoppa på i alla fall.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

 

Oki, jag kan radera tråden om det stöter sig med reglerna här.

Ville bara höra vad andra anser. Tack för dina synpunkter!

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den stöter sig väl i så fall för att man kan tjäna pengar på den, men det har du väl läst antar jag?

Och sådana länkar brukar ju inte gillas på forumet.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sådana länkar brukar ju inte gillas på forumet.

Detta gäller bara då länkarna postas i syfte att marknadsföra. Här rör det sig ju om en fråga från Stefan rörande sajtens seriositet

Jag tror vi kan vara ganska säkra på vem Stefan är vid det här laget =) och att marknadsföring inte var avsikten

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här rör det sig ju om en fråga från Stefan rörande sajtens seriositet

Jag tror vi kan vara ganska säkra på vem Stefan är vid det här laget =) och att marknadsföring inte var avsikten

Fullständigt medveten om det Anjuna :)

Förutsätter ju att Stefan har läst om hur den fungerar, men han vill också ha en åsikt från andra här också, och det fick han av mig.

 

Han är ju också moderator för detta forum, så han kan självklart bedöma om sajtens legalitet eller inte.

 

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte att man göra några stora pengar på det där. Med 100 butiker anslutna, hur stor är chansen att man vill handla i någon av dem. Man lär nog inte kunna få mycket i ersättning för varje reklambrev man läser och för tillfället får man tydligen bara ett mejl i veckan.

 

Jag skulle absolut rekommendera att man har en särskild mejladress som bara används där.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med dig Cecilia, krävs nog att man handlar ganska mycket, men även använder övriga verktyg maximalt som sajten rekommenderar, för att det i slutändan kanske ska löna sig, och få några kronor.

 

En särskild mailadress typ från hotmail är nog rätt bra för detta, och jag skulle inte hoppa på detta i alla fall, inget jag rekommenderar.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

 

Tackar för era svar!

 

Tänker inte gå med där. Verkar inte vara min grej och ingen vet ju vad pengarna hamnar heller. Om man nu låter pengarna gå vidare till "välgörande ändamål", som det så snyggt heter.

 

...och nej, syftet var inte marknadsföring från min sida. :-) Krävs mycket mera än att bara klicka på länken om man nu vill ansluta sig till det hela.

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus."

 

- Sigfrid Siwertz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...