Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Drivrutin till USB2.0


monaanom

Rekommendera Poster

Hej

 

Jag behöver hjälp med att få mina usb-portar att fungera. Jag har en compaq presario 5700t och kör windows 2000.

 

Finns det nån som vet vart jag kan hitta drivrutiner?

 

Mona

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oki, har dom fungerat förr? Har annars för mig jag såg nåt om ev biosuppdatering när jag snurrade runt på HPs hemsida förut

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp - tills vi ominstallerade windows 2000. Ingen av portarna funkar oavsett vad jag försöker med.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, då ska jag naturligtvis inte föreslå att du avinstallerar USB från enhetshanteraren och sen söker efter ny hårdvara :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet du vad moderkortet heter, och har du skivan med drivrutinerna för moderkortet, i så fall så borde även drivrutinerna för usb-enheterna finnas med på denna skiva.

 

 

 

//gästen

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nähä det ska du inte ....ehhhh å av det fattar jag absoluuuut ingenting ;)

 

Ska jag eller ska jag inte? Känner mig ruskigt förvirrad av det svaret. Jag vet dessutom inte hur man gör det - och vart jag i så fall ska hitta ny hårdvara.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp men jag hittar inget där. Å det kan ju i sin tur bero på min taskiga engelska. Det är några år sen jag gick i skolan å skulle lära mig det. Har du nåt tips om lämpliga ord att använda när jag ska söka info?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag svarar nej på båda frågorna. Jag har fått ärva den här datorn å då följde ingenting med. Jag tror inte heller att det är nåt som den tidigare ägaren har kvar.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...